BnB BnB

Marija Bistrica 07.10.2007.
DESTINACIJA - MARIJA BISTRICA
RUTA PUTA - Varaždin - Turčin - Sv.Ilija - Beretinec - vrh Lopenje - Remetinec - Konjščina - MARIJA BISTRICA
UKUPNA UDALJENOST - 107,5 Km
PROSJEČNA BRZINA - 20,20 km/h
MAX.BRZINA - 59,50 km/h ( spust po cesti kod Sv. Ilije )
MIN.BRZINA - 5,5 km/h ( uspon po cesti prije Pokojca )
VRIJEME - oblačno bez vjetra, temperatura 7 sati - 8 celzijevaca, 12 sati - 18 celzijevaca, poluoblačno, malo vjetrovito
KONFIGURACIJA TERENA - cesta (100%puta ) - ravnica ( 30%puta ), uzbrdice i nizbrdice (70% puta )
MAX. NAGIB - 14 %
UKUPAN USPON - 1020 m
UUPNO TRAJANJE VOŽNJE - 5:17:49
UKUPNO TRAJANJE PUTA - 7-8 sati ( sa stankama )

Nedjelja, buđenje u 6:45, lagani doručak i pokret. Vrijeme je šuć muć, oblačno ali nije prehladno. Nalazimo se kod Varteksa u 7:30 sati. Ovaj put uz Videka i mene idu i Zec i Ante, pozdrav ekipi. Svi smo spremni i pokret na Bistricu. Standardno po Zagrebačkoj do Brezja i Ilije, lagana spika i dogovor kojim putem do Bistrice. Dogovor je pal, prek Lopenja, Remetinec prema Konjščini pa za Bistricu. Na ovom touru sam isprobal remenčiće na pedalama ali nisam naviknut da mi noga bude vezana za pedalu. To me koštalo valjanja po blatu jer sam zaboravil da mi noga ne ide van iz remenčića, no nije ni prvi ni zadnji puta. Nastavljamo dalje i prvi sitni tehnički problemi, stajemo u Krču kod Videkovih po klješta za lim i režemo zaštitnu plastiku na mojem zadnjem kotaču, koja se odlomila i “ružila” u vožnji. Sve smo sredili i pokret dalje. Do Konjščine je vjetar u leđa pa ide solidno oko 30 km/h. Pošto je ovo izlet za gušt i druženje onda nema forse pa stajemo u “Kocki” na kavici. Tu upoznajemo Videkovu sestričnu sa bebačom. Nakon kavice idemo dalje i sve smo bliži Bistrici. Teren je malo uzbrdo malo nizbrdo ali sve po cesti pa ide solidno. Prije same Bistrice stajemo u “Parku skulptura” od drva. Posjetite ovo ako ste blizu Bistrice. Tu se fotkamo za arhivu i za putopis i evo nas , MARIJA BISTRICA. Fotka ispred crkve pa nas Videk vodi svojoj drugoj sestrični na štrukle, pozdrav sestrični i finim štruklima, bilježimo se sa štovanjem. Nako štrukli pauza u kafiću na trgu ispred crkve. Pala je jedna pivka za bolju cirkulaciju. I to je to, povratak istim putem ali kroz Ham Pokojec i Belu. Još jedan pozdrav Zecu i Antiši i cijeloj Videkovoj rodbini koja nas je srdačno ugostila. Više slika pogledajte u našoj galeriji.